Malin: myrsteg...


... eller ja, en kilometer i taget snarare.

Naprapatens dom i dag:
Min rygg har rätat upp sig och jag har inte alls lika många låsningar som tdigare. Han fixade till sträckningen i nacken och sa sen att nu kan jag öka min löpning med en kilometer var annan vecka, OCH att jag verkligen borde börja köra på gym igen.

Jaja... jag tycker ju att det är tråkigt, men vill inte få ont igen så: Det blev ett dagkort hos Friskis och Svettis. Passar mig perfekt då jag jobbar 90 % kväll.

Passade på att köra 6 kilometer på löpbandet efter att jag köpt kortet. Helt okej, och bra att kunna hålla stenkoll på distans och kilometertid. Kanske inte är så illa med gym i alla fall. :)

Kommentarer
Postat av: hanna

Härligt med framsteg =) Ja, gym är nog ingen dum idé.. jag borde nog också börja gå, men det är ju så jäkla trist..

2008-09-25 @ 13:17:05
URL: http://hannet.blogg.se/
Postat av: Judy

hahaha borde kanske inte skratta, men gillar det nya namnet på denna blogg : ))) kämpa på!

2008-09-29 @ 18:00:36
URL: http://judyisland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0