Malin: lunchträning


Lyckades masa mig upp vid sju i dag och var på jobbet åtta. Allt för att kunna klämma i en timme träning på lunchen och ändå gå hem i vettig tid.
Blev 40 minuter cross trainer. Provade att trycka på knappen "fat burn" och fick ställa in en massa grejor: vikt/ålder/hur länge jag ville träna så räknade den ut min "perfekta" förbränningspuls.

Gick lite för långsamt för min smak, men visst 40 minuter avklarat och nästan 400 kalorier senare hade jag bara tagit mig 5 kilometer, men det var ju roligt att prova nåt nytt. :)

Sen undrar jag hur exakt det där är egentligen.. kvittar ju visserligen, men jag gillar träningsmakapärer med siffror och olika program - det är kul!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag hävdar att det där fatburn-program är trams, Högre fart = fler kalorier brända.

2008-10-08 @ 18:50:41
Postat av: Malin

Ja visst känns det så? Jag håller med.

2008-10-09 @ 11:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0