Hanna: friskis&svettis

Om en timme ska jag för jobbets räkning köra ett pass hos Friskis&Svettis. Det blir ett baspass utan höga hopp - med tanke på min onda ljumske. Det ska bli roligt, fast jag är mest nervös över att få ännu mer ont i ljumsken...
Jag återkommer med rapport senare ikväll.

Uppdatering - 19:58. WOW! Det var skitroligt! Det var sånt här jag tränade 3-5 grr/vecka när jag pluggade i örebro och mer eller mindre bodde i GIH-huset. Så roligt! Bra musik, bra tempo, jobbiga, tuffa men roliga övningar. Jag har en grym träningsvärk i armarna att se fram emot! Det kommer bli ett roligt motionsreportage att skriva!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Friskis är bra! :D

2008-10-08 @ 18:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0